Főoldal » Adatkezelési tájékoztató és cookie szabályzat
ADATKEZELŐ MEGNEVEZÉSE
MARELINA-2008 Kft.
Céghegyzékszám: 01 09 661691
1171 Budapest, Peregi út 98.
Adószám: 12276770242
ADATVÉDELMI TISZTVISELŐ
Nem folytatunk olyan tevékenységet, amely indokolttá tenné adatvédelmi tisztviselő alkalmazását.
ADATKEZELÉS CÉLJAI
Jelen tájékoztató célja, hogy a https://www.tuzijatekneked.hu honlap látogatói és későbbi partnerei átlátható és egyértelmű formában meg tudják állapítani, milyen személyes adatokat kezelünk, és mi alapján tesszük ezt.
ADATKEZELÉS JOGALAPJAI
Az Európai Parlament és a Tanács (Eu) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, hatályos szövege:
Jelen honlapon található kapcsolatfelvételi és ajánlatkérési űrlap célja az online kapcsolatfelvételi lehetőség biztosítása. Az űrlapon nevet, e-mail címet és telefonszámot kérünk megadni. (Célunk leendő ügyfeleknek lehetőséget biztosítunk árajánlat kérésre.)
Ezeket az általad megadott személyes adatokat az önkéntes hozzájárulásod alapján kezeljük hozzájárulásod visszavonásáig. (Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontja)
FACEBOOK OLDAL
Amikor a facebook oldalunkon lájkolsz, hozzászólsz, megosztasz, tevékenykedsz, akkor hozzájuthatunk a nevedhez és esetleg egyéb olyan személyes adatokhoz, amit te a saját facebook adatvédelmi beállításaid között engedsz. Ezen személyes adataidat az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban önkéntes hozzájárulásod alapján kezeljük. Hozzájárulásod visszavonását facebook oldal esetén az oldal lájkolásának megszüntetésével, hozzászólásaid törlésével teheted meg.
KAPCSOLATFELVÉTEL TELEFONON KERESZTÜL
Ha a honlapra kihelyezett telefonszámot felhívod, látni fogjuk a telefonszámodat. Amikor bemutatkozol, akkor a nevedet is megismerjük. Előbbi mindenképpen szükséges adat, ismeretlen számról kezdeményezett hívást nem áll módunkban fogadni. A hozzájárulásod alapján kezeljük ezeket az adatokat, abból a célból, hogy visszahívhassunk, ha épp nem tudjuk felvenni a telefont. Ha nem alakul ki közöttünk üzleti kapcsolat, telefonszámot és hozzá kapcsolódó nevet nem mentjük el. Tehát az általad megadott személyes adatokat önkéntes hozzájárulásod alapján kezeljük az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban.
KAPCSOLATFELVÉTEL E-MAIL CÍMEN KERESZTÜL
Ha az info@webcompass.hu e-mail címre levelet küldesz nekünk, akkor megismerjük a nevedet, e-mail címedet és esetlegesen más személyes adatodat. Az általad megadott személyes adatokat önkéntes hozzájárulásod alapján kezeljük az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban, hozzájárulásod visszavonásáig. A levelezés lezárását követő 90 napon belül, személyes adataidat töröljük, kivéve, ha valamilyen törvényi kötelezettség miatt, ezt nem tehetjük meg. Az adatkezelés célja kérdéseid megválaszolása.
ÜZLETI, SZAKMAI PARTNEREK ELÉRHETŐSÉGE
Üzleti / szakmai kapcsolataink során jogos érdek alapján kezeljük a partnereink vezetőinek, dolgozóinak, kapcsolattartóinak személyes adatait: nevet, telefonszámot, e-mail címet.
SÜTIK („COOKIES”)
A cookie betűből és számokból álló információcsomag, amit általában a honlapok a böngésződnek küldenek el azzal a céllal, hogy elmentsenek bizonyos beállításokat, megkönnyítsék a honlap használatát és közreműködjenek abban, hogy néhány releváns, statisztikai jellegű információt gyűjtsünk a látogatókról. A cookie-k (sütik) nem tartalmaznak személyes információkat, és nem alkalmasak az egyéni felhasználó azonosítására.
A cookie-k (sütik) gyakran olyan egyéni azonosítót tartalmaznak – egy titkos, véletlenül generált számsort – amelyet az eszközöd tárol. Néhány cookie (süti) a honlap bezárása után megszűnik, néhány pedig hosszabb időre tárolásra kerül a számítógépeden.
A sütikkel kapcsolatos minden tevékenységet meggátolhatsz, a korábbi látogatásaid során elhelyezett adatfájlokat törölheted, ennek pontos módjáról böngésződ útmutatója igazít el, melyeket a következő oldalakon találsz:
Cookie-k törlése, engedélyezése és kezelése a Chrome-ban:
A weboldal egyes részeinek letöltésekor az általunk használt látogatáselemző szoftver (a Google Inc. (“Google”) által működtetett Google Analytics) automatikusan kisméretű, bizonyos esetben a személyes adataidat tartalmazó adatfájlokat helyez el a számítógépeden. Ennek megtörténtéről a jelenleg érvényes jogszabályok szerint értesítést is kapsz, amikor először az oldalra látogatsz, és jóváhagyásodat kérjük ehhez. Az adatfájlok a weboldal egyes funkcióinak működéséhez szükségesek, látogatásaid alkalmával kapott korábbi adatfájlok révén származó információ az üzemeltetőhöz kerül. Ezen adatfájlok pontos nevéről (_ga, _gat, _gid), funkciójáról ezen az oldalon kapsz tájékoztatást. A Google Analytics a böngésző révén kapott IP-számot névtelenítve (anonimizáltan) tárolja, nem tudja összekapcsolni a felhasználóval. Az adatokat 26 hónapig őrzi, amely időperiódus kezdete újraindul, ha új esemény történik a felhasználóval kapcsolatban (pl. új munkamenetet kezd).
Amennyiben meg szeretnéd akadályozni, hogy a Google Analytics bármely weboldalon hozzáadja látogatásodat az analitikához, használd ezt a bővítményt (bármely böngészőre elérhető).
A Google olyan cookie-kat is használ („DSID”, „IDE”, „NID”), amelyek arra szolgálnak, hogy összekapcsolják a felhasználó különböző eszközökön végzett tevékenységeit, ha korábban bejelentkezett rajtuk Google-fiókjába. Mindezt a felhasználónak megjelenő hirdetések eszközökön átnyúlóan történő összehangolása és a konverziós események mérése érdekében teszi. Ha nem szeretnéd, hogy a Google hirdetések összehangoltan, eszközein átnyúlóan jelenjenek meg neked, akkor itt: Hirdetésbeállítások segítségével kikapcsolhatod a hirdetések személyre szabását.
Ha előzőleg cookie-t kaptál a Facebook-tól – vagy mert van fiókod, vagy mert felkerested a facebook.com oldalt –, a böngésződ adatokat küld ezzel a cookie-val kapcsolatban, amikor a “Tetszik” gombbal vagy más közösségi beépülő modullal ellátott webhelyet (mint ez a weboldal) keresel fel. Erről bővebb információt itt találsz.
Weboldalunkon marketing célokból Facebook konverziómérő pixelt is használunk, melynek elfogadásához szintén hozzájárulásodat kértük, amikor először látogatsz az oldalunkra. Az ezzel kapcsolatos adatok szintén a Facebook-hoz kerülnek. Bővebb információt a Facebook sütikről ezen az oldalon találsz.
HOZZÁJÁRULÁS VISSZAVONÁSA
Hozzájáruláson alapul adatkezelésünk (lásd fentieket) a következő tevékenységeknél:
Honlap kapcsolatfelvételi űrlapján keresztül történő kapcsolatfelvétel az érdeklődők részéről
Facebook oldal üzemeltetése
Látogatottsági statisztika készítése
Telefonon történő kapcsolatfelvéte
A hozzájárulás bármikor visszavonható, ugyanolyan egyszerű módon, ahogy annak a megadása történt.
Facebook oldal esetén visszavonhatod az oldal lájkolásának megszüntetésével, privát üzenet és komment esetén annak törlésével.
Más, hozzájáruláson alapuló adatkezelési műveletek esetén, kérlek, írj egy rövid üzenetet az info@webcompass.hu címre.
A hozzájárulás visszavonását megelőző adatkezelés jogszerűnek számít.
SZERZŐDÉS ÉS JOGI KÖTELEZETTSÉG
A számlázási adatok vezetése és a számla kiállítása jogszabályban előírt kötelezettségünk. Ha a kért adatokat megbízónk nem adja át, lehetetlen teljesíteni a vállalt szolgáltatást.
Szolgáltatásaink megrendelését követően a megrendelőkkel létrejön egy szerződés írásban vagy szóban. Vállalkozásunk alapvetően jogi személyekkel köt szerződést, mégis előfordulhat, hogy szerződéseinkbe személyes adatok is kerülnek, például a kapcsolattartó neve, telefonszáma, e-mail címe, vagy a jogi személy képviselőjének a neve. A szerződéskötés feltétele, hogy ezeket az adatokat ismerjük, tudnunk kell, ki a másik fél, hol érjük el. Az adatok ismerete nélkül a szerződést nem tekintjük megkötöttnek és a szolgáltatást nem tudjuk teljesíteni.
JOGOS ÉRDEK MEGNEVEZÉSE
Üzleti partnereink elérhetőségi adatait és nevét jogos érdek alapján kezeljük. Üzleti partnerek alatt azokat a személyeket értjük, akikkel együtt dologzunk egy-egy munka során, pl. nyomda, aki szakmai anyagainkat nyomtatja, fordító iroda, aki szövegek fordítását készíti, stb.
Ezeket a személyes adatokat hosszú évekre visszanyúló, korábbi levelezéseink, találkozásaink során maguktól az érintettektől kaptuk, kapjuk, a bizalmas kezelésről már meggyőződhettek az érintettek.
AZ ADATOK TÁROLÁSÁNAK IDŐTARTAMA
Kapcsolatfelvételi űrlap (név, email cím) – üzleti kapcsolat lezárásáig, de hathavonta felülvizsgálat
Facebook oldal (név, hozzászólás) – oldal törléséig, érintett általi oldalkedvelés visszavonásáig, érintett törlési műveletéig
Számlázási név és cím – jogszabályban előírt ideig, egyéni vállalkozók esetében tárgyév + 8 év
Weboldal karbantartási munkák (pl. biztonsági mentés tárolása) – szerződés fennállásáig
Üzleti partnerek adatai (név, e-mail cím, telefonszám) – üzleti kapcsolat fennálltáig, törlési kérelemig
A webcompass.hu weboldalról érkező sütik – sütik érvényességi idejéig, ill. amíg a felhasználó nem törli a böngészőjéből azokat
GA látogatottsági statisztika – 26 hónap
BIZTONSÁGI INTÉZKEDÉSEK
Vállakozásunkban megfelelő biztonsági intézkedésekkel gondoskodunk arról, hogy a személyes adatokat védjük többek között a jogosulatlan hozzáférés ellen, a téves nyilvánosságra hozatal ellen vagy a jogosulatlan megváltoztatás ellen. A számítógépekbe, laptopokba jelszó megadása után lehet belépni, amit vírusírtó szofver is véd. Telefonjainkat ujjlenyomat azonosítással használjuk. A Gmail-be, Facebook-ra kettős azonosítással lépünk be. Weboldalunk esetén is mindent megteszünk azért, hogy illetéktelenek ne törjék fel és SSL titkosítást is alkalmazunk. Céges adatainkat biztonságos NAS szerveren tároljuk.
A megfelelő biztonsági intézkedések kialakítása során figyelembe vettük a tudomány és technológia jelenlegi állását, az adatkezelés jellegét, hatókörét, körülményeit, céljait.
ADATFELDOLGOZÓK
A személyes adatokat a következő adatfeldolgozók részére adjuk át:
Könyvelés:
Brecsok Marcsi
Elérhetősége: toturai”kukac”tonline.hu
Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött írásbeli szerződés alapján közreműködik a számviteli bizonylatok könyvelésében. Ennek során az Adatfeldolgozó az érintett nevét és címét a számviteli nyilvántartáshoz szükséges mértékben, a Sztv. 169. § (2) bekezdésének megfelelő időtartamban kezeli, ezt követően haladéktalanul törli.
Tárhelyszolgáltatás és e-mailek fogadása és küldése:
Rackforest Informatikai Kereskedelmi Szolgáltató és Tanácsadó KFT.
Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött írásbeli szerződés alapján a Márton Gábor EV. (webcompass.hu,marton88.hu) weboldal tárolását végzi szerverén, a személyes adatokat a szerver adatbázisában. Hozzáfér a honlap teljes tartalmához és levelezőrendszeréhez.
(Hozzáférés a honlap látogatóinak anonimizált, személyhez nem köthető IP címéhez.)
AZ ÉRINTETT JOGAI
TÁJÉKOZTATÁS KÉRÉSÉHEZ VALÓ JOG
Weboldalunk látogatói, ügyfeleink, partnereink jogosultak írásban tájékoztatást kérni arra vonatkozóan, hogy személyes adataik kezelése folyamatban van-e, és ha igen, jogosultak hozzáférést kapni a következő információkhoz:
Adatkezelés céljai:
Az érintett személyes adatok kategóriái adatkezelők, akikkel / amelyekkel a személyes adatokat közölték vagy közölni fogják, beleértve a harmadik országbeli címzetteket és a nemzetközi szervezeteket, az adatok tárolásának tervezett időtartama, ha ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjai,
az érintett azon joga, hogy kérelmezheti az adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen. Az adatkezelés tárgyát képező személyes adatok másolatát rendelkezésére bocsátjuk. Kérjük az info@webcompass.hu e-mail címen jelezd ezen igényedet! A tájékoztatást a lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 30 napon belül megküldjük az általad megadott e-mail címre.
Adatok helyesbítéséhez való jog
Weboldalunk látogatói, ügyfeleink, partnereink jogosultak arra, hogy kérésükre helyesbítsük a rájuk vonatkozó pontatlan személyes adatokat. Figyelembe véve az adatkezelés célját, kérhető a hiányos személyes adatok kiegészítése, helyesbítése. Kérjük az info@webcompass.hu e-mail címen jelezd ezen igényedet! A helyesbítést a lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 30 napon belül teljesítjük, és erről értesítést küldünk az általad megadott e-mail címre.
Adatok törléséhez való jog
Késedelem nélkül köteles vagyunk törölni ügyfeleink, megbízóink, weboldal látogatóink kérésére, vagy kérés nélkül is a rá vonatkozó személyes adatokat, ha
Személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtöttük vagy más módon kezeltük;
A megbízó/ügyfél/látogató visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;
A megbízó/ügyfél/látogató tiltakozik az adatkezelés ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre;
A személyes adatokat jogellenesen kezeltük;
A személyes adatokat az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell;
A személyes adatok gyűjtésére információs társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálásával kapcsolatosan került sor.
Kérjük az info@webcompass.hu e-mail címen jelezd ezen igényedet! A törlést a lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 30 napon belül teljesítjük, és erről értesítést küldünk az általad megadott e-mail címre.
Nem kell törölnünk a személyes adatokat, ha az adatkezelés szükséges jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez. Amennyiben ilyen adat törlésére érkezik kérés, megfontoljuk, és írásban megválaszoljuk a döntésünket.
vitatják a személyes adatok pontosságát, tisztázásig
az adatkezelés jogellenes, és az adatok törlése helyett kérik azok felhasználásának korlátozását;
már nincs szükségünk a személyes adatokra adatkezelés céljából, de a felhasználóink / ügyfeleink / megbízóink igénylik azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez;
a felhasználóink / ügyfeleink / megbízóink tiltakoztak a jogos érdekből történő adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben.
Kérjük az info@webcompass.hu e-mail címen jelezd ezen igényedet!
Adathordozáshoz való jog
Az automatizált módon történő adatok kezelése esetén, amennyiben az adatkezelés jogalapja a hozzájárulás vagy a szerződéses jogalap, ügyfeleink / megbízóink / a weboldal látogatói jogosultak arra, hogy a rájuk vonatkozó, általuk rendelkezésünkre bocsátott személyes adataikat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapják, és ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsák, amennyiben ez technikailag megvalósítható.
Az adathordozhatósághoz való jog nem érintheti hátrányosan mások jogait és szabadságait.
Kérjük az info@webcompass.hu e-mail címen jelezd ezen igényedet!
Tiltakozás joga
Az ügyfeleink / megbízóink tiltakozhatnak a személyes adataik kezelése ellen saját helyzetükkel kapcsolatos okokból bármikor, amennyiben az adatkezelés jogalapja jogos érdek. Ebben az esetben a személyes adatokat nem kezelhetjük tovább, kivéve, ha bizonyítjuk, hogy azt olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek ügyfeleink / megbízóink érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.
Kérjük az info@webcompass.hu e-mail címen jelezd ezen igényedet!
PANASZKEZELÉS
Személyes adataidat a legnagyobb körültekintéssel kezeljük. Amennyiben mégis úgy érzed, hogy nem tettünk meg minden tőlünk elvárható intézkedést a személyes adataid védelme érdekében, vagy egyszerűen csak kérdésed van, kérlek, írj nekünk az info@webcompass.hu e-mail címre.
Amennyiben vállakozásunk az adatkezelési elveket megsérti, az érintettek bíróság előtt gyakorolhatják jogérvényesítési lehetőségeiket, polgári per keretében. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik.
A per az érintett lakóhelye szerinti törvényszék előtt is megindítható (a törvényszékek felsorolását és elérhetőségét itt találod).
Továbbá, bármilyen személyes adattal kapcsolatos panasszal, kérdéssel felkeresheted a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságot (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C., levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5., email: ugyfelszolgalat@naih.hu, honlap: http://www.naih.hu).
EGYÉB RENDELKEZÉSEK
Jelen tájékoztató 2018. május 25-én lép hatályba és amint olyan új iránymutatások, állásfoglalások, részletszabályok válnak ismertté, amelyek miatt módosítanunk kell, úgy felülvizsgáljuk a tartalmat. Ha vállalkozásunk tevékenységi köre változik, vagy új marketing eszközöket vezetünk be, szintén módosítani fogjuk ezen tájékoztatót. Az aktuális adatkezelési tájékoztatónk folyamatosan elérhető a weboldalunk láblécében.
Az Általános Szerződési Feltételek érvényességi köre
Az általunk nyújtott informatikai szolgáltatások (többek között: honlapkészítés, webáruház készítés, webfejlesztés, programozás, szoftvertermékek előállítása- és értékesítése, általános- és marketing tanácsadás, keresőoptimalizálás, webmarketing, domain regisztráció, webtárhely szolgáltatás valamint a felsoroltakhoz közvetve vagy közvetetten kapcsolódó további tevékenységek) igénybe vételével Ön kijelenti, hogy elolvasta, megértette és magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el jelen dokumentumban rögzített szerződési feltételeket, valamint annak minden pontjával egyetért.
Jelen dokumentumban rögzített feltételek az irányadóak minden olyan esetben, amikor Vállalkozó (jelen honlap üzemeltetője) és Megrendelő (továbbiakban együtt: Felek) közt létrejött megállapodás (továbbiakban: Megbízás) feltételeiről dokumentum másképp nem rendelkezik.
Szolgáltatások megrendelése
Szolgáltatásainkra a megrendelését írásban (1) vagy szóban (2) adhatja le.
Az írásban leadott megrendeléseket a webcompass.hu honlap (továbbiakban: honlap) ajánlatkérésre, kapcsolatfelvételre vagy megrendelésre szolgáló űrlap felületein keresztül-; vagy a kapcsolattartó E-mail címeink valamelyikén; illetve üzenetküldő szolgáltatásokon (péládul: Viber, Facebook Messenger, stb.) keresztül fogadjuk.
Szóbeli megrendeléseket a kapcsolattartói telefonszámaink valamelyikén.
A megrendelést a Vállalkozó visszaigazolja a Megrendelő felé és az általa megjelölt igények alapján tájékoztatást küld a feladat megvalósításának feltételeiről, valamint a kondíciókról.
Érvényesnek tekinthető a megrendelés, ha a Megrendelő elfogadja Vállalkozó ajánlatát, így Megbízás jön létre a Felek között a leírt-, illetve szóban elhangzott igények szerint, melyre nézve – amennyiben egyedi megbízási szerződés másképp nem rendelkezik – jelen dokumentum feltételei az irányadók.
A Megrendelő által elvégzésre kijelölt feladat illetve megrendelt szolgáltatás (továbbiakban: Megbízás) részleteit és az ő ezekkel kapcsolatos igényeket (továbbiakban: Specifikáció) kizárólag az érvényes megrendelés létrejöttének pillanatáig a Vállalkozó tudtára hozott és átadott információk (működési elvek, azzal kapcsolatos elvárások, funkcionalitás, tartalmi struktúra, szöveges-, képes- és videós elemek, stb.) képezhetik. Újabb – tehát az eredeti megrendeléskor a Vállalkozónak nem közölt – igények esetén Felek külön megállapodásban rögzítik a megvalósításhoz szükséges feltételeket, határidőket és kondíciókat, melyek kiegészítik az eredeti megállapodás tartalmát.
A szolgáltatások teljesítése
A Megbízás teljesítése akkor kezdhető meg, ha a Megrendelő nem rendelkezik kifizetetlen díjbekérővel vagy számlával a Vállalkozó felé. A szolgáltatások folyamatossága abban az esetben biztosítható, ha a Megrendelő nem rendelkezik tartozással (lejárt díjbekérővel- vagy számlával) a Vállalkozó felé.
A Megbízás megkezdettnek tekinthető, ha a Vállalkozó annak teljesítését a Megbízás létrejöttét követően vagy a Megrendelő kérésére megkezdte.
A Megbízás teljesítés alatt állónak tekinthető, ha a Vállalkozó azon dolgozik (annak teljesítését végzi); illetve ha a Megbízás tárgya folyamatos teljesítésű szolgáltatásra vonatkozik.
A Megbízás teljesítettnek tekinthető, ha a végeredmény Felek által kölcsönösen elfogadott specifikációban rögzített kívánalmaknak megfelel.
A Megbízás átvettnek tekintendő, ha a Megrendelő a Megbízási díjat kiegyenlítette, vagy a szolgáltatást nyilatkozattal- vagy ráutaló magatartással használatba veszi.
A szolgáltatások jellege folyamatos teljesítésű, azaz a Vállalkozó azokat a teljesítés megkezdésétől a teljesítés időpontjáig folyamatosan biztosítja a Megrendelő részére.
Határidők
A Megbízás elvárt teljesítési határidejét a Felek a megállapodás időpontjában rögzítik, mely iránymutatásként szolgál a teljesítésre vonatkozóan. A Felek tudomásuk veszik, hogy a szolgáltatásaink sikeres teljesítése kölcsönös együttműködést igényel a Megrendelő és a Vállalkozó között, így törekednek a rögzített határidők betartására és mindent megtesznek azért, hogy megállapodás teljesítése gördülékenyen haladjon.
Előfordulnak olyan esetek, amikor a Vállalkozó jóváhagyást, illetve véleményezést kér a Megrendelőtól. Amennyiben a Megrendelő ezeket nem biztosítja időben a Vállalkozónak, a megbízásban megjelölt határidők automatikusan az eltelt napok számával hosszabbodnak.
Amennyiben vélelmezhető, hogy a határidők valamilyen okból kifolyólag nem tarthatók, a Felek kölcsönösen tájékoztatják erről egymást a csúszás okairól és annak várható mértékéről. A határidőktől való eltérés feltételeiről és jogkövetkezményeiről az egyedi megállapodási szerződés rendelkezhet.
Fizetési feltételek
A Vállalkozó a Megrendelő beleegyezésével jogosult számlát kiállítani a megrendelt-, teljesítés alatt álló-, vagy folyamatosan biztosított-, illetve a már teljesített szolgáltatásokról, akár több részletben, a Megbízásban (megállapodásban) rögzített feltételek szerint.
A szolgáltatás teljesítését, átvételét teljesítésigazolással, írásban (papír alapon vagy E-mailben) vagy szóban igazolják egymásnak a Felek.
A Megrendelő a szolgáltatás rendelkezésre bocsátásáért és a felhasználási jogokért a Megbízásban rögzített összeget fizeti meg a Vállalkozónak. A Megrendelő a teljes összeg kifizetésével elismeri, hogy további követelése nincs a szolgáltatás teljesítésre vonatkozóan, azt átvettnek tekinti.
Amennyiben a Megrendelő a számára kiállított díjbekérőt vagy számlát az azon megjelölt fizetési határidő lejártáig nem rendezi, a Vállalkozó jogosult:
A megrendelt szolgáltatás külön értesítés nélküli szüneteltetésére vagy felfüggesztésére,
és a Megbízás azonnali hatályú egyoldalú felmondására.
Késedelmes fizetés esetén a Vállalkozó jogosult a késedelem időszakára a Magyar Nemzeti Bank (továbbiakban: MNB) által meghatározott jegybanki alapkamat kétszeresével számolt késedelmi kamat felszámítására. A szolgáltatás késedelmes fizetése miatti felfüggesztésből eredő károkért a felelősség kizárólag a Megrendelőt terheli, Vállalkozó azokért nem felel. Az elmaradás gyors és akadálytalan rendezése érdekében a Vállalkozó online bankkártyás fizetési lehetőséget biztosít a Megrendelőnek.
A szolgáltatás szüneteltetése, felfüggesztése
A szolgáltatás szüneteltetésére sor kerülhet, ha:
A Vállalkozó vagy Megrendelő felmondja a Megbízást;
a Megrendelő tevékenységével ellehetetleníti a szolgáltatás teljesítését, a Megbízás előírásait és iránymutatásait, vagy a törvényi előírásokat megszegi (különös tekintettel például tárhelyszolgálatatás esetén);
illetve ha a Megrendelő fizetési kötelezettségét határidőre nem teljesíti vagy megtagadja.
Ezekben az esetekben a Vállalkozó jogosult a szolgáltatás azonnali szüneteltetésére vagy felfüggesztésére amellett, hogy kártérítési igénnyel élhet a Megrendelő felé.
A vállalkozó a szolgáltatás újra aktiválásáért jogosult a megrendelt szolgáltatás- és a késedelem mértékével arányosan plusz díjat számlázni a Megrendelőnek aki azt köteles számára megfizetni. (Ennek hiányában a szolgáltatás helyreállítását a Vállalkozó megtagadhatja.)
Vis maior okok esetén (például: tervezett- vagy váratlan rendszerkarbantartás; kényszerű szabadság, betegség bármely fél részéről, stb.) a Felek a szolgáltatás kieséséből eredő károkért nem tartoznak felelősséggel egymás felé. A Vállalkozó ez idő alatt mindent megtesz a a szolgáltatás mielőbbi helyreállítása-illetve folytonosságának biztosítása érdekében.
Felhasználási jogok
Vállalkozó a szolgáltatás eredményeképpen létrejött szoftver (többek között honlap vagy webáruház, egyéb programozott eljárás) felhasználásának jogát az alábbi feltételek szerint ruházza a Megrendelőre (amennyiben szolgáltatásra vonatkozó jog, például szoftverlicenc másképp nem rendelkezik):
Megrendelő tudomásul veszi, hogy a rendszer üzleti célú üzemeltetéséhez szükséges jogi feltételek biztosítása (például honlapon keresztüli adatgyűjtés vagy webáruház üzemeltetése esetén) saját érdeke és kötelezettsége.
A Vállalkozó által előállított grafikai anyagok, programozási eljárások, telepített- illetve egyedileg létrehozott vagy testreszabott szoftverek tulajdon- és felhasználási joga akkor kerül a Megrendelő birtokába, ha az a Vállalkozónak a Megbízási díjat maradéktalanul megfizette.
Vállalkozó jogvédelmi és biztonsági okokból a program működését megvalósító fájlokhoz és kapcsolódó adatbázishoz a Megrendelőnek nem vagy csak korlátozott hozzáférést biztosít.
Megrendelő a használati jogokat a Vállalkozó hozzájárulása nélkül harmadik személynek nem adhatja tovább, annak javára nem mondhat le róluk, valamint ezen jogokat nem értékesítheti.
Garancia
A vállalt garancia minden átadott állapotú, a Megbízás szerint kiegyenlített szolgáltatásra vonatkozik. A garancia érvényesítésének legfontosabb feltétele, hogy az elkészült honlapot vagy webáruházat a Megrendelő a Vállalkozó által kontrollált vagy kontrollálható webszerveren üzemeltesse; egyéb esetekben a garancia az átadáskori szerverkörnyezet helyreállítására esetén érvényes, amelyekért a Megrendelő felel.
Honlap- vagy webáruház készítés esetén a Vállalkozó az átadástól számított 12 (tizenkét) hónap garanciát vállal arra, hogy az általa átadott szoftver rendeltetés szerű használat mellett üzemszerűen, a specifikációban rögzítettek alapján működik. A garanciaidő alatt a Vállalkozó az elkészült szoftver egy példányát minőségbiztosítási okokból tárolja és egy alkalommal elektronikus formában díjmentesen kiadja a Megrendelő kérésre.
Vállalkozó a teljesített Megbízásokhoz munkaidőben (lásd: Kapcsolattartás bekezdés) díjmentes ügyféltámogatást biztosít a Megrendelőnek az átadást követő 12 (tizenkét) hónapra terjedő időszakban. A garanciális időszak alatt személyes tanácsadásra 1 (egy) alkalommal 2 (két) óra igényelhető díjmentesen, előre egyeztetett időpontban a Vállalkozó telephelyén. (Ettől eltérő helyszínekre a kiszállásra az ide vonatkozó díjszabás szerint történik.)
A garancia időtartama alatt, nem a nyújtott szolgáltatás-, nem az elvégzett fejlesztési feladat vagy nem az átadott szoftver hibájából adódó hibaelhárításért a Vállalkozó jogosult óradíjat-, ezen hibaelhárításhoz kapcsolódó kiszállásokért pedig jogosult kiszállási költséget felszámolni a Megrendelőnek.
Kapcsolattartás
Megrendelő hozzájárul, hogy a Vállalkozó E-mail címét, telefonszámát és elérhetőségi adatait kapcsolattartásra, tájékoztatásra és ajánlatokkal kapcsolatos kommunikációjára használja, azonban azokat harmadik félnek az ő beleegyezése nélkül nem adhatja tovább.
Vállalkozó munkanapokon, munkaidőben 08:00-16:00 között (továbbiakban: munkaidő) telefonos és E-mailes kapcsolatfelvételi lehetőséget biztosít .
Díjazás
A szolgáltatás munkadíja minden esetben az egyedi megállapodás alapján a Megbízásban rögzített összeg.
Óradíj: 5.000 Ft / óra .
Személyes tanácsadás: Időtartama minimum 2 (két) óra. Amennyiben az nem a Vállalkozó telephelyén történik, a Vállalkozó jogosult kiszállási díjat is felszámítani a Megrendelőnek.
Kiszállási díj: 120 Ft / km , a Vállalkozó székhelyétől számítva.
A megbízás felmondása, megbízástól való elállás
A Megbízás felmondására illetve attól való elállás feltételeire a Polgári Törvénykönyv (továbbiakban: PTK) 6:249. § paragrafusának irányelvei vonatkoznak:
A Megrendelő a Megbízástól a Megbízás illetve a szerződés teljesítésének megkezdése előtt bármikor elállhat, ezt követően a teljesítésig a szerződést felmondhatja.
A Megrendelő elállása vagy felmondása esetén köteles a Vállalkozónak a díj arányos részét megfizetni és a Megbízás megszüntetésével okozott kárt a Vállalkozónak megtéríteni azzal a kitétellel, hogy a kártalanítás a vállalkozói díjat nem haladhatja meg.
Amennyiben a szolgáltatás nyújtásának feltételei ellehetetlenülnek vagy a szolgáltatásnak a Megbízás megkezdésétől számított 30 (harminc) napon belül a Megrendelő részéről nincs elfogadott eredménye (például honlap- vagy webáruház fejlesztésnél nem készül elfogadott látványterv) mindkét fél felmondhatja a Megbízást a PTK erre vonatkozó rendelkezései szerint.
A Megrendelőnek a felmondással egyidőben jeleznie kell a Vállalkozó felé, ha igényt tart az addig teljesített szolgáltatás rész-eredményére, valamint hosting szolgáltatás felmondása esetén a webtárhely tartalmára, ugyanis ezen anyagok tárolására a Vállalkozó nem köteles. Az anyagok digitális formátumban, az arra vonatkozó szoftverlicencek előírását figyelembe véve, a Megbízás felmondásáig kiegyenlített munkadíjjal arányosan adhatók ki a Megrendelőnek. Ha a készültségi fok ezt ekkora már túlhaladta, a Vállalkozó kérheti Megrendelőtől a készültségi állapottal arányos munkadíj megtérítését, ellenkező esetben a kiadást megtagadhatja.
Felek kijelentik, hogy vitás esetekben törekednek a peren kívüli megegyezésre. Ha ez nem vezet eredményre, akkor elfogadják a Budapesti Járásbíróság ……………………………………………………………………………………………………………
Kapcsolattartói adatok
A honlap üzemeltetője:
Név: MARELINA-2008 Kft.
Telefon: +36-70/673-0688
E-mail: info@webcompass.hu vagy brecsokp88@gmail.com
Székhely és postacím: 1171 Budapest Peregi u.98.
Kelt: Budapest 2019.11.02., az utolsó módosítás dátuma: 2019.11.02. Érvényes visszavonásig!
ADATKEZELŐ MEGNEVEZÉSE
MARELINA-2008 Kft.
Céghegyzékszám: 01 09 661691
1171 Budapest, Peregi út 98.
Adószám: 12276770242
ADATVÉDELMI TISZTVISELŐ
Nem folytatunk olyan tevékenységet, amely indokolttá tenné adatvédelmi tisztviselő alkalmazását.
ADATKEZELÉS CÉLJAI
Jelen tájékoztató célja, hogy a https://www.tuzijatekneked.hu honlap látogatói és későbbi partnerei átlátható és egyértelmű formában meg tudják állapítani, milyen személyes adatokat kezelünk, és mi alapján tesszük ezt.
ADATKEZELÉS JOGALAPJAI
Az Európai Parlament és a Tanács (Eu) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, hatályos szövege:
Jelen honlapon található kapcsolatfelvételi és ajánlatkérési űrlap célja az online kapcsolatfelvételi lehetőség biztosítása. Az űrlapon nevet, e-mail címet és telefonszámot kérünk megadni. (Célunk leendő ügyfeleknek lehetőséget biztosítunk árajánlat kérésre.)
Ezeket az általad megadott személyes adatokat az önkéntes hozzájárulásod alapján kezeljük hozzájárulásod visszavonásáig. (Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontja)
FACEBOOK OLDAL
Amikor a facebook oldalunkon lájkolsz, hozzászólsz, megosztasz, tevékenykedsz, akkor hozzájuthatunk a nevedhez és esetleg egyéb olyan személyes adatokhoz, amit te a saját facebook adatvédelmi beállításaid között engedsz. Ezen személyes adataidat az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban önkéntes hozzájárulásod alapján kezeljük. Hozzájárulásod visszavonását facebook oldal esetén az oldal lájkolásának megszüntetésével, hozzászólásaid törlésével teheted meg.
KAPCSOLATFELVÉTEL TELEFONON KERESZTÜL
Ha a honlapra kihelyezett telefonszámot felhívod, látni fogjuk a telefonszámodat. Amikor bemutatkozol, akkor a nevedet is megismerjük. Előbbi mindenképpen szükséges adat, ismeretlen számról kezdeményezett hívást nem áll módunkban fogadni. A hozzájárulásod alapján kezeljük ezeket az adatokat, abból a célból, hogy visszahívhassunk, ha épp nem tudjuk felvenni a telefont. Ha nem alakul ki közöttünk üzleti kapcsolat, telefonszámot és hozzá kapcsolódó nevet nem mentjük el. Tehát az általad megadott személyes adatokat önkéntes hozzájárulásod alapján kezeljük az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban.
KAPCSOLATFELVÉTEL E-MAIL CÍMEN KERESZTÜL
Ha az info@webcompass.hu e-mail címre levelet küldesz nekünk, akkor megismerjük a nevedet, e-mail címedet és esetlegesen más személyes adatodat. Az általad megadott személyes adatokat önkéntes hozzájárulásod alapján kezeljük az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban, hozzájárulásod visszavonásáig. A levelezés lezárását követő 90 napon belül, személyes adataidat töröljük, kivéve, ha valamilyen törvényi kötelezettség miatt, ezt nem tehetjük meg. Az adatkezelés célja kérdéseid megválaszolása.
ÜZLETI, SZAKMAI PARTNEREK ELÉRHETŐSÉGE
Üzleti / szakmai kapcsolataink során jogos érdek alapján kezeljük a partnereink vezetőinek, dolgozóinak, kapcsolattartóinak személyes adatait: nevet, telefonszámot, e-mail címet.
SÜTIK („COOKIES”)
A cookie betűből és számokból álló információcsomag, amit általában a honlapok a böngésződnek küldenek el azzal a céllal, hogy elmentsenek bizonyos beállításokat, megkönnyítsék a honlap használatát és közreműködjenek abban, hogy néhány releváns, statisztikai jellegű információt gyűjtsünk a látogatókról. A cookie-k (sütik) nem tartalmaznak személyes információkat, és nem alkalmasak az egyéni felhasználó azonosítására.
A cookie-k (sütik) gyakran olyan egyéni azonosítót tartalmaznak – egy titkos, véletlenül generált számsort – amelyet az eszközöd tárol. Néhány cookie (süti) a honlap bezárása után megszűnik, néhány pedig hosszabb időre tárolásra kerül a számítógépeden.
A sütikkel kapcsolatos minden tevékenységet meggátolhatsz, a korábbi látogatásaid során elhelyezett adatfájlokat törölheted, ennek pontos módjáról böngésződ útmutatója igazít el, melyeket a következő oldalakon találsz:
Cookie-k törlése, engedélyezése és kezelése a Chrome-ban:
A weboldal egyes részeinek letöltésekor az általunk használt látogatáselemző szoftver (a Google Inc. (“Google”) által működtetett Google Analytics) automatikusan kisméretű, bizonyos esetben a személyes adataidat tartalmazó adatfájlokat helyez el a számítógépeden. Ennek megtörténtéről a jelenleg érvényes jogszabályok szerint értesítést is kapsz, amikor először az oldalra látogatsz, és jóváhagyásodat kérjük ehhez. Az adatfájlok a weboldal egyes funkcióinak működéséhez szükségesek, látogatásaid alkalmával kapott korábbi adatfájlok révén származó információ az üzemeltetőhöz kerül. Ezen adatfájlok pontos nevéről (_ga, _gat, _gid), funkciójáról ezen az oldalon kapsz tájékoztatást. A Google Analytics a böngésző révén kapott IP-számot névtelenítve (anonimizáltan) tárolja, nem tudja összekapcsolni a felhasználóval. Az adatokat 26 hónapig őrzi, amely időperiódus kezdete újraindul, ha új esemény történik a felhasználóval kapcsolatban (pl. új munkamenetet kezd).
Amennyiben meg szeretnéd akadályozni, hogy a Google Analytics bármely weboldalon hozzáadja látogatásodat az analitikához, használd ezt a bővítményt (bármely böngészőre elérhető).
A Google olyan cookie-kat is használ („DSID”, „IDE”, „NID”), amelyek arra szolgálnak, hogy összekapcsolják a felhasználó különböző eszközökön végzett tevékenységeit, ha korábban bejelentkezett rajtuk Google-fiókjába. Mindezt a felhasználónak megjelenő hirdetések eszközökön átnyúlóan történő összehangolása és a konverziós események mérése érdekében teszi. Ha nem szeretnéd, hogy a Google hirdetések összehangoltan, eszközein átnyúlóan jelenjenek meg neked, akkor itt: Hirdetésbeállítások segítségével kikapcsolhatod a hirdetések személyre szabását.
Ha előzőleg cookie-t kaptál a Facebook-tól – vagy mert van fiókod, vagy mert felkerested a facebook.com oldalt –, a böngésződ adatokat küld ezzel a cookie-val kapcsolatban, amikor a “Tetszik” gombbal vagy más közösségi beépülő modullal ellátott webhelyet (mint ez a weboldal) keresel fel. Erről bővebb információt itt találsz.
Weboldalunkon marketing célokból Facebook konverziómérő pixelt is használunk, melynek elfogadásához szintén hozzájárulásodat kértük, amikor először látogatsz az oldalunkra. Az ezzel kapcsolatos adatok szintén a Facebook-hoz kerülnek. Bővebb információt a Facebook sütikről ezen az oldalon találsz.
HOZZÁJÁRULÁS VISSZAVONÁSA
Hozzájáruláson alapul adatkezelésünk (lásd fentieket) a következő tevékenységeknél:
Honlap kapcsolatfelvételi űrlapján keresztül történő kapcsolatfelvétel az érdeklődők részéről
Facebook oldal üzemeltetése
Látogatottsági statisztika készítése
Telefonon történő kapcsolatfelvéte
A hozzájárulás bármikor visszavonható, ugyanolyan egyszerű módon, ahogy annak a megadása történt.
Facebook oldal esetén visszavonhatod az oldal lájkolásának megszüntetésével, privát üzenet és komment esetén annak törlésével.
Más, hozzájáruláson alapuló adatkezelési műveletek esetén, kérlek, írj egy rövid üzenetet az info@webcompass.hu címre.
A hozzájárulás visszavonását megelőző adatkezelés jogszerűnek számít.
SZERZŐDÉS ÉS JOGI KÖTELEZETTSÉG
A számlázási adatok vezetése és a számla kiállítása jogszabályban előírt kötelezettségünk. Ha a kért adatokat megbízónk nem adja át, lehetetlen teljesíteni a vállalt szolgáltatást.
Szolgáltatásaink megrendelését követően a megrendelőkkel létrejön egy szerződés írásban vagy szóban. Vállalkozásunk alapvetően jogi személyekkel köt szerződést, mégis előfordulhat, hogy szerződéseinkbe személyes adatok is kerülnek, például a kapcsolattartó neve, telefonszáma, e-mail címe, vagy a jogi személy képviselőjének a neve. A szerződéskötés feltétele, hogy ezeket az adatokat ismerjük, tudnunk kell, ki a másik fél, hol érjük el. Az adatok ismerete nélkül a szerződést nem tekintjük megkötöttnek és a szolgáltatást nem tudjuk teljesíteni.
JOGOS ÉRDEK MEGNEVEZÉSE
Üzleti partnereink elérhetőségi adatait és nevét jogos érdek alapján kezeljük. Üzleti partnerek alatt azokat a személyeket értjük, akikkel együtt dologzunk egy-egy munka során, pl. nyomda, aki szakmai anyagainkat nyomtatja, fordító iroda, aki szövegek fordítását készíti, stb.
Ezeket a személyes adatokat hosszú évekre visszanyúló, korábbi levelezéseink, találkozásaink során maguktól az érintettektől kaptuk, kapjuk, a bizalmas kezelésről már meggyőződhettek az érintettek.
AZ ADATOK TÁROLÁSÁNAK IDŐTARTAMA
Kapcsolatfelvételi űrlap (név, email cím) – üzleti kapcsolat lezárásáig, de hathavonta felülvizsgálat
Facebook oldal (név, hozzászólás) – oldal törléséig, érintett általi oldalkedvelés visszavonásáig, érintett törlési műveletéig
Számlázási név és cím – jogszabályban előírt ideig, egyéni vállalkozók esetében tárgyév + 8 év
Weboldal karbantartási munkák (pl. biztonsági mentés tárolása) – szerződés fennállásáig
Üzleti partnerek adatai (név, e-mail cím, telefonszám) – üzleti kapcsolat fennálltáig, törlési kérelemig
A webcompass.hu weboldalról érkező sütik – sütik érvényességi idejéig, ill. amíg a felhasználó nem törli a böngészőjéből azokat
GA látogatottsági statisztika – 26 hónap
BIZTONSÁGI INTÉZKEDÉSEK
Vállakozásunkban megfelelő biztonsági intézkedésekkel gondoskodunk arról, hogy a személyes adatokat védjük többek között a jogosulatlan hozzáférés ellen, a téves nyilvánosságra hozatal ellen vagy a jogosulatlan megváltoztatás ellen. A számítógépekbe, laptopokba jelszó megadása után lehet belépni, amit vírusírtó szofver is véd. Telefonjainkat ujjlenyomat azonosítással használjuk. A Gmail-be, Facebook-ra kettős azonosítással lépünk be. Weboldalunk esetén is mindent megteszünk azért, hogy illetéktelenek ne törjék fel és SSL titkosítást is alkalmazunk. Céges adatainkat biztonságos NAS szerveren tároljuk.
A megfelelő biztonsági intézkedések kialakítása során figyelembe vettük a tudomány és technológia jelenlegi állását, az adatkezelés jellegét, hatókörét, körülményeit, céljait.
ADATFELDOLGOZÓK
A személyes adatokat a következő adatfeldolgozók részére adjuk át:
Könyvelés:
Brecsok Marcsi
Elérhetősége: toturai”kukac”tonline.hu
Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött írásbeli szerződés alapján közreműködik a számviteli bizonylatok könyvelésében. Ennek során az Adatfeldolgozó az érintett nevét és címét a számviteli nyilvántartáshoz szükséges mértékben, a Sztv. 169. § (2) bekezdésének megfelelő időtartamban kezeli, ezt követően haladéktalanul törli.
Tárhelyszolgáltatás és e-mailek fogadása és küldése:
Rackforest Informatikai Kereskedelmi Szolgáltató és Tanácsadó KFT.
Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött írásbeli szerződés alapján a Márton Gábor EV. (webcompass.hu,marton88.hu) weboldal tárolását végzi szerverén, a személyes adatokat a szerver adatbázisában. Hozzáfér a honlap teljes tartalmához és levelezőrendszeréhez.
(Hozzáférés a honlap látogatóinak anonimizált, személyhez nem köthető IP címéhez.)
AZ ÉRINTETT JOGAI
TÁJÉKOZTATÁS KÉRÉSÉHEZ VALÓ JOG
Weboldalunk látogatói, ügyfeleink, partnereink jogosultak írásban tájékoztatást kérni arra vonatkozóan, hogy személyes adataik kezelése folyamatban van-e, és ha igen, jogosultak hozzáférést kapni a következő információkhoz:
Adatkezelés céljai:
Az érintett személyes adatok kategóriái adatkezelők, akikkel / amelyekkel a személyes adatokat közölték vagy közölni fogják, beleértve a harmadik országbeli címzetteket és a nemzetközi szervezeteket, az adatok tárolásának tervezett időtartama, ha ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjai,
az érintett azon joga, hogy kérelmezheti az adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen. Az adatkezelés tárgyát képező személyes adatok másolatát rendelkezésére bocsátjuk. Kérjük az info@webcompass.hu e-mail címen jelezd ezen igényedet! A tájékoztatást a lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 30 napon belül megküldjük az általad megadott e-mail címre.
Adatok helyesbítéséhez való jog
Weboldalunk látogatói, ügyfeleink, partnereink jogosultak arra, hogy kérésükre helyesbítsük a rájuk vonatkozó pontatlan személyes adatokat. Figyelembe véve az adatkezelés célját, kérhető a hiányos személyes adatok kiegészítése, helyesbítése. Kérjük az info@webcompass.hu e-mail címen jelezd ezen igényedet! A helyesbítést a lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 30 napon belül teljesítjük, és erről értesítést küldünk az általad megadott e-mail címre.
Adatok törléséhez való jog
Késedelem nélkül köteles vagyunk törölni ügyfeleink, megbízóink, weboldal látogatóink kérésére, vagy kérés nélkül is a rá vonatkozó személyes adatokat, ha
Személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtöttük vagy más módon kezeltük;
A megbízó/ügyfél/látogató visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;
A megbízó/ügyfél/látogató tiltakozik az adatkezelés ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre;
A személyes adatokat jogellenesen kezeltük;
A személyes adatokat az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell;
A személyes adatok gyűjtésére információs társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálásával kapcsolatosan került sor.
Kérjük az info@webcompass.hu e-mail címen jelezd ezen igényedet! A törlést a lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 30 napon belül teljesítjük, és erről értesítést küldünk az általad megadott e-mail címre.
Nem kell törölnünk a személyes adatokat, ha az adatkezelés szükséges jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez. Amennyiben ilyen adat törlésére érkezik kérés, megfontoljuk, és írásban megválaszoljuk a döntésünket.
vitatják a személyes adatok pontosságát, tisztázásig
az adatkezelés jogellenes, és az adatok törlése helyett kérik azok felhasználásának korlátozását;
már nincs szükségünk a személyes adatokra adatkezelés céljából, de a felhasználóink / ügyfeleink / megbízóink igénylik azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez;
a felhasználóink / ügyfeleink / megbízóink tiltakoztak a jogos érdekből történő adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben.
Kérjük az info@webcompass.hu e-mail címen jelezd ezen igényedet!
Adathordozáshoz való jog
Az automatizált módon történő adatok kezelése esetén, amennyiben az adatkezelés jogalapja a hozzájárulás vagy a szerződéses jogalap, ügyfeleink / megbízóink / a weboldal látogatói jogosultak arra, hogy a rájuk vonatkozó, általuk rendelkezésünkre bocsátott személyes adataikat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapják, és ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsák, amennyiben ez technikailag megvalósítható.
Az adathordozhatósághoz való jog nem érintheti hátrányosan mások jogait és szabadságait.
Kérjük az info@webcompass.hu e-mail címen jelezd ezen igényedet!
Tiltakozás joga
Az ügyfeleink / megbízóink tiltakozhatnak a személyes adataik kezelése ellen saját helyzetükkel kapcsolatos okokból bármikor, amennyiben az adatkezelés jogalapja jogos érdek. Ebben az esetben a személyes adatokat nem kezelhetjük tovább, kivéve, ha bizonyítjuk, hogy azt olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek ügyfeleink / megbízóink érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.
Kérjük az info@webcompass.hu e-mail címen jelezd ezen igényedet!
PANASZKEZELÉS
Személyes adataidat a legnagyobb körültekintéssel kezeljük. Amennyiben mégis úgy érzed, hogy nem tettünk meg minden tőlünk elvárható intézkedést a személyes adataid védelme érdekében, vagy egyszerűen csak kérdésed van, kérlek, írj nekünk az info@webcompass.hu e-mail címre.
Amennyiben vállakozásunk az adatkezelési elveket megsérti, az érintettek bíróság előtt gyakorolhatják jogérvényesítési lehetőségeiket, polgári per keretében. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik.
A per az érintett lakóhelye szerinti törvényszék előtt is megindítható (a törvényszékek felsorolását és elérhetőségét itt találod).
Továbbá, bármilyen személyes adattal kapcsolatos panasszal, kérdéssel felkeresheted a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságot (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C., levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5., email: ugyfelszolgalat@naih.hu, honlap: http://www.naih.hu).
EGYÉB RENDELKEZÉSEK
Jelen tájékoztató 2018. május 25-én lép hatályba és amint olyan új iránymutatások, állásfoglalások, részletszabályok válnak ismertté, amelyek miatt módosítanunk kell, úgy felülvizsgáljuk a tartalmat. Ha vállalkozásunk tevékenységi köre változik, vagy új marketing eszközöket vezetünk be, szintén módosítani fogjuk ezen tájékoztatót. Az aktuális adatkezelési tájékoztatónk folyamatosan elérhető a weboldalunk láblécében.
Az Általános Szerződési Feltételek érvényességi köre
Az általunk nyújtott informatikai szolgáltatások (többek között: honlapkészítés, webáruház készítés, webfejlesztés, programozás, szoftvertermékek előállítása- és értékesítése, általános- és marketing tanácsadás, keresőoptimalizálás, webmarketing, domain regisztráció, webtárhely szolgáltatás valamint a felsoroltakhoz közvetve vagy közvetetten kapcsolódó további tevékenységek) igénybe vételével Ön kijelenti, hogy elolvasta, megértette és magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el jelen dokumentumban rögzített szerződési feltételeket, valamint annak minden pontjával egyetért.
Jelen dokumentumban rögzített feltételek az irányadóak minden olyan esetben, amikor Vállalkozó (jelen honlap üzemeltetője) és Megrendelő (továbbiakban együtt: Felek) közt létrejött megállapodás (továbbiakban: Megbízás) feltételeiről dokumentum másképp nem rendelkezik.
Szolgáltatások megrendelése
Szolgáltatásainkra a megrendelését írásban (1) vagy szóban (2) adhatja le.
Az írásban leadott megrendeléseket a webcompass.hu honlap (továbbiakban: honlap) ajánlatkérésre, kapcsolatfelvételre vagy megrendelésre szolgáló űrlap felületein keresztül-; vagy a kapcsolattartó E-mail címeink valamelyikén; illetve üzenetküldő szolgáltatásokon (péládul: Viber, Facebook Messenger, stb.) keresztül fogadjuk.
Szóbeli megrendeléseket a kapcsolattartói telefonszámaink valamelyikén.
A megrendelést a Vállalkozó visszaigazolja a Megrendelő felé és az általa megjelölt igények alapján tájékoztatást küld a feladat megvalósításának feltételeiről, valamint a kondíciókról.
Érvényesnek tekinthető a megrendelés, ha a Megrendelő elfogadja Vállalkozó ajánlatát, így Megbízás jön létre a Felek között a leírt-, illetve szóban elhangzott igények szerint, melyre nézve – amennyiben egyedi megbízási szerződés másképp nem rendelkezik – jelen dokumentum feltételei az irányadók.
A Megrendelő által elvégzésre kijelölt feladat illetve megrendelt szolgáltatás (továbbiakban: Megbízás) részleteit és az ő ezekkel kapcsolatos igényeket (továbbiakban: Specifikáció) kizárólag az érvényes megrendelés létrejöttének pillanatáig a Vállalkozó tudtára hozott és átadott információk (működési elvek, azzal kapcsolatos elvárások, funkcionalitás, tartalmi struktúra, szöveges-, képes- és videós elemek, stb.) képezhetik. Újabb – tehát az eredeti megrendeléskor a Vállalkozónak nem közölt – igények esetén Felek külön megállapodásban rögzítik a megvalósításhoz szükséges feltételeket, határidőket és kondíciókat, melyek kiegészítik az eredeti megállapodás tartalmát.
A szolgáltatások teljesítése
A Megbízás teljesítése akkor kezdhető meg, ha a Megrendelő nem rendelkezik kifizetetlen díjbekérővel vagy számlával a Vállalkozó felé. A szolgáltatások folyamatossága abban az esetben biztosítható, ha a Megrendelő nem rendelkezik tartozással (lejárt díjbekérővel- vagy számlával) a Vállalkozó felé.
A Megbízás megkezdettnek tekinthető, ha a Vállalkozó annak teljesítését a Megbízás létrejöttét követően vagy a Megrendelő kérésére megkezdte.
A Megbízás teljesítés alatt állónak tekinthető, ha a Vállalkozó azon dolgozik (annak teljesítését végzi); illetve ha a Megbízás tárgya folyamatos teljesítésű szolgáltatásra vonatkozik.
A Megbízás teljesítettnek tekinthető, ha a végeredmény Felek által kölcsönösen elfogadott specifikációban rögzített kívánalmaknak megfelel.
A Megbízás átvettnek tekintendő, ha a Megrendelő a Megbízási díjat kiegyenlítette, vagy a szolgáltatást nyilatkozattal- vagy ráutaló magatartással használatba veszi.
A szolgáltatások jellege folyamatos teljesítésű, azaz a Vállalkozó azokat a teljesítés megkezdésétől a teljesítés időpontjáig folyamatosan biztosítja a Megrendelő részére.
Határidők
A Megbízás elvárt teljesítési határidejét a Felek a megállapodás időpontjában rögzítik, mely iránymutatásként szolgál a teljesítésre vonatkozóan. A Felek tudomásuk veszik, hogy a szolgáltatásaink sikeres teljesítése kölcsönös együttműködést igényel a Megrendelő és a Vállalkozó között, így törekednek a rögzített határidők betartására és mindent megtesznek azért, hogy megállapodás teljesítése gördülékenyen haladjon.
Előfordulnak olyan esetek, amikor a Vállalkozó jóváhagyást, illetve véleményezést kér a Megrendelőtól. Amennyiben a Megrendelő ezeket nem biztosítja időben a Vállalkozónak, a megbízásban megjelölt határidők automatikusan az eltelt napok számával hosszabbodnak.
Amennyiben vélelmezhető, hogy a határidők valamilyen okból kifolyólag nem tarthatók, a Felek kölcsönösen tájékoztatják erről egymást a csúszás okairól és annak várható mértékéről. A határidőktől való eltérés feltételeiről és jogkövetkezményeiről az egyedi megállapodási szerződés rendelkezhet.
Fizetési feltételek
A Vállalkozó a Megrendelő beleegyezésével jogosult számlát kiállítani a megrendelt-, teljesítés alatt álló-, vagy folyamatosan biztosított-, illetve a már teljesített szolgáltatásokról, akár több részletben, a Megbízásban (megállapodásban) rögzített feltételek szerint.
A szolgáltatás teljesítését, átvételét teljesítésigazolással, írásban (papír alapon vagy E-mailben) vagy szóban igazolják egymásnak a Felek.
A Megrendelő a szolgáltatás rendelkezésre bocsátásáért és a felhasználási jogokért a Megbízásban rögzített összeget fizeti meg a Vállalkozónak. A Megrendelő a teljes összeg kifizetésével elismeri, hogy további követelése nincs a szolgáltatás teljesítésre vonatkozóan, azt átvettnek tekinti.
Amennyiben a Megrendelő a számára kiállított díjbekérőt vagy számlát az azon megjelölt fizetési határidő lejártáig nem rendezi, a Vállalkozó jogosult:
A megrendelt szolgáltatás külön értesítés nélküli szüneteltetésére vagy felfüggesztésére,
és a Megbízás azonnali hatályú egyoldalú felmondására.
Késedelmes fizetés esetén a Vállalkozó jogosult a késedelem időszakára a Magyar Nemzeti Bank (továbbiakban: MNB) által meghatározott jegybanki alapkamat kétszeresével számolt késedelmi kamat felszámítására. A szolgáltatás késedelmes fizetése miatti felfüggesztésből eredő károkért a felelősség kizárólag a Megrendelőt terheli, Vállalkozó azokért nem felel. Az elmaradás gyors és akadálytalan rendezése érdekében a Vállalkozó online bankkártyás fizetési lehetőséget biztosít a Megrendelőnek.
A szolgáltatás szüneteltetése, felfüggesztése
A szolgáltatás szüneteltetésére sor kerülhet, ha:
A Vállalkozó vagy Megrendelő felmondja a Megbízást;
a Megrendelő tevékenységével ellehetetleníti a szolgáltatás teljesítését, a Megbízás előírásait és iránymutatásait, vagy a törvényi előírásokat megszegi (különös tekintettel például tárhelyszolgálatatás esetén);
illetve ha a Megrendelő fizetési kötelezettségét határidőre nem teljesíti vagy megtagadja.
Ezekben az esetekben a Vállalkozó jogosult a szolgáltatás azonnali szüneteltetésére vagy felfüggesztésére amellett, hogy kártérítési igénnyel élhet a Megrendelő felé.
A vállalkozó a szolgáltatás újra aktiválásáért jogosult a megrendelt szolgáltatás- és a késedelem mértékével arányosan plusz díjat számlázni a Megrendelőnek aki azt köteles számára megfizetni. (Ennek hiányában a szolgáltatás helyreállítását a Vállalkozó megtagadhatja.)
Vis maior okok esetén (például: tervezett- vagy váratlan rendszerkarbantartás; kényszerű szabadság, betegség bármely fél részéről, stb.) a Felek a szolgáltatás kieséséből eredő károkért nem tartoznak felelősséggel egymás felé. A Vállalkozó ez idő alatt mindent megtesz a a szolgáltatás mielőbbi helyreállítása-illetve folytonosságának biztosítása érdekében.
Felhasználási jogok
Vállalkozó a szolgáltatás eredményeképpen létrejött szoftver (többek között honlap vagy webáruház, egyéb programozott eljárás) felhasználásának jogát az alábbi feltételek szerint ruházza a Megrendelőre (amennyiben szolgáltatásra vonatkozó jog, például szoftverlicenc másképp nem rendelkezik):
Megrendelő tudomásul veszi, hogy a rendszer üzleti célú üzemeltetéséhez szükséges jogi feltételek biztosítása (például honlapon keresztüli adatgyűjtés vagy webáruház üzemeltetése esetén) saját érdeke és kötelezettsége.
A Vállalkozó által előállított grafikai anyagok, programozási eljárások, telepített- illetve egyedileg létrehozott vagy testreszabott szoftverek tulajdon- és felhasználási joga akkor kerül a Megrendelő birtokába, ha az a Vállalkozónak a Megbízási díjat maradéktalanul megfizette.
Vállalkozó jogvédelmi és biztonsági okokból a program működését megvalósító fájlokhoz és kapcsolódó adatbázishoz a Megrendelőnek nem vagy csak korlátozott hozzáférést biztosít.
Megrendelő a használati jogokat a Vállalkozó hozzájárulása nélkül harmadik személynek nem adhatja tovább, annak javára nem mondhat le róluk, valamint ezen jogokat nem értékesítheti.
Garancia
A vállalt garancia minden átadott állapotú, a Megbízás szerint kiegyenlített szolgáltatásra vonatkozik. A garancia érvényesítésének legfontosabb feltétele, hogy az elkészült honlapot vagy webáruházat a Megrendelő a Vállalkozó által kontrollált vagy kontrollálható webszerveren üzemeltesse; egyéb esetekben a garancia az átadáskori szerverkörnyezet helyreállítására esetén érvényes, amelyekért a Megrendelő felel.
Honlap- vagy webáruház készítés esetén a Vállalkozó az átadástól számított 12 (tizenkét) hónap garanciát vállal arra, hogy az általa átadott szoftver rendeltetés szerű használat mellett üzemszerűen, a specifikációban rögzítettek alapján működik. A garanciaidő alatt a Vállalkozó az elkészült szoftver egy példányát minőségbiztosítási okokból tárolja és egy alkalommal elektronikus formában díjmentesen kiadja a Megrendelő kérésre.
Vállalkozó a teljesített Megbízásokhoz munkaidőben (lásd: Kapcsolattartás bekezdés) díjmentes ügyféltámogatást biztosít a Megrendelőnek az átadást követő 12 (tizenkét) hónapra terjedő időszakban. A garanciális időszak alatt személyes tanácsadásra 1 (egy) alkalommal 2 (két) óra igényelhető díjmentesen, előre egyeztetett időpontban a Vállalkozó telephelyén. (Ettől eltérő helyszínekre a kiszállásra az ide vonatkozó díjszabás szerint történik.)
A garancia időtartama alatt, nem a nyújtott szolgáltatás-, nem az elvégzett fejlesztési feladat vagy nem az átadott szoftver hibájából adódó hibaelhárításért a Vállalkozó jogosult óradíjat-, ezen hibaelhárításhoz kapcsolódó kiszállásokért pedig jogosult kiszállási költséget felszámolni a Megrendelőnek.
Kapcsolattartás
Megrendelő hozzájárul, hogy a Vállalkozó E-mail címét, telefonszámát és elérhetőségi adatait kapcsolattartásra, tájékoztatásra és ajánlatokkal kapcsolatos kommunikációjára használja, azonban azokat harmadik félnek az ő beleegyezése nélkül nem adhatja tovább.
Vállalkozó munkanapokon, munkaidőben 08:00-16:00 között (továbbiakban: munkaidő) telefonos és E-mailes kapcsolatfelvételi lehetőséget biztosít .
Díjazás
A szolgáltatás munkadíja minden esetben az egyedi megállapodás alapján a Megbízásban rögzített összeg.
Óradíj: 5.000 Ft / óra .
Személyes tanácsadás: Időtartama minimum 2 (két) óra. Amennyiben az nem a Vállalkozó telephelyén történik, a Vállalkozó jogosult kiszállási díjat is felszámítani a Megrendelőnek.
Kiszállási díj: 120 Ft / km , a Vállalkozó székhelyétől számítva.
A megbízás felmondása, megbízástól való elállás
A Megbízás felmondására illetve attól való elállás feltételeire a Polgári Törvénykönyv (továbbiakban: PTK) 6:249. § paragrafusának irányelvei vonatkoznak:
A Megrendelő a Megbízástól a Megbízás illetve a szerződés teljesítésének megkezdése előtt bármikor elállhat, ezt követően a teljesítésig a szerződést felmondhatja.
A Megrendelő elállása vagy felmondása esetén köteles a Vállalkozónak a díj arányos részét megfizetni és a Megbízás megszüntetésével okozott kárt a Vállalkozónak megtéríteni azzal a kitétellel, hogy a kártalanítás a vállalkozói díjat nem haladhatja meg.
Amennyiben a szolgáltatás nyújtásának feltételei ellehetetlenülnek vagy a szolgáltatásnak a Megbízás megkezdésétől számított 30 (harminc) napon belül a Megrendelő részéről nincs elfogadott eredménye (például honlap- vagy webáruház fejlesztésnél nem készül elfogadott látványterv) mindkét fél felmondhatja a Megbízást a PTK erre vonatkozó rendelkezései szerint.
A Megrendelőnek a felmondással egyidőben jeleznie kell a Vállalkozó felé, ha igényt tart az addig teljesített szolgáltatás rész-eredményére, valamint hosting szolgáltatás felmondása esetén a webtárhely tartalmára, ugyanis ezen anyagok tárolására a Vállalkozó nem köteles. Az anyagok digitális formátumban, az arra vonatkozó szoftverlicencek előírását figyelembe véve, a Megbízás felmondásáig kiegyenlített munkadíjjal arányosan adhatók ki a Megrendelőnek. Ha a készültségi fok ezt ekkora már túlhaladta, a Vállalkozó kérheti Megrendelőtől a készültségi állapottal arányos munkadíj megtérítését, ellenkező esetben a kiadást megtagadhatja.
Felek kijelentik, hogy vitás esetekben törekednek a peren kívüli megegyezésre. Ha ez nem vezet eredményre, akkor elfogadják a Budapesti Járásbíróság ……………………………………………………………………………………………………………
Kapcsolattartói adatok
A honlap üzemeltetője:
Név: MARELINA-2008 Kft.
Telefon: +36-70/673-0688
E-mail: info@webcompass.hu vagy brecsokp88@gmail.com
Székhely és postacím: 1171 Budapest Peregi u.98.
Kelt: Budapest 2019.11.02., az utolsó módosítás dátuma: 2019.11.02. Érvényes visszavonásig!